top of page
Search

מולד הלבנה ומולד השנה חדשה



השנה החדשה מתחילה עם מולד לבנה מופלא.

מולד הלבנה הזה, במזל גדי- מזל של אדמה ויציבות- מאפשר לנו לעשות מעין בדיקת מציאות פרקטית וריאלית- מה היה בשנה החולפת. מה השגתי ומה הפסדתי. איפה אני תקועה? איפה והאם קפצתי השנה קפיצות קוונטיות קדימה?


עוד עוצמה גדולה הטמונה במולד הזה- המולד המתרחש היום הוא הזדמנות מופלאה ממש לזמן את מה שאת רוצה שיקרה בשנת 2022.

הגדי הוא חיה יציבה ומלאת כח סיבולת היכולה לטפס על הרים גבוהים במיוחד. השתמשי באנרגיה הזו. שבי עם דף ורשמי את כל מה שאת רוצה להשיג השנה. גם אם זה מרגיש כמטרות לא ריאליות את יכולה לטפס על הרים גבוהים! תכווני אליהם!


שנת 2020 היתה שנה פסיכית מלאת תהפוכות שהקורונה הביאה אתה. אף אחת מאתנו לא חמקה מהשלכות המגיפה עלינו. זה נגע בכל אחת ואחד מאתנו. איזה מטורף זה שיש כח כזה שתוקף את כל העולם ונוגע בכל אחד ואחת מביליוני האנשים הנמצאים פה על הפלנטה! לא היה בחיינו כח כזה עד כה.

שנת 2021 היתה גם היא מאתגרת. אמנם התחיל תהליך של הפנמה, של הסקת מסקנות, של הטמעת השינויים המתבקשים בחיינו אבל היא היתה כל כך עמוסה ורבת תהפוכות ברמה האנרגטית והעולמית שזה היה קצת כמו להיות במכונת כביסה מסתובבת. ואו, זו היתה שנה מעייפת ומרתקת!

להחזיק את המורכבות של הרע והטוב, לתת למבנים- פנימיים וחיצוניים, להתפרק לנו מול הפנים. להסכים להתפרק מתוך אמונה שהמבנים החדשים יהיו מדויקים יותר (ולא שיש לנו ברירה, ברעידת אדמה הדברים פשוט מתפרקים!).


אז מה מחכה לנו ב 2022? אני לא יודעת. אבל אני כן יודעת שהשנה החדשה מתחילה עם אנחת רווחה קלה. יש תחושה שמשהו עומד לזוז ולהשתחרר. בואו נכין את התשתית לכך.

כדי להכין את התשתית חשוב שתביני מה את רוצה לשנות. במה את בוחרת. מהי הסמכות הפנימית שלך ואיך את קשובה ונאמנה לה. מהו החוזה שלך עם עצמך- גופך ונפשך- והאם הוא מדויק עבורך או שיש מקום וצורך לדייק אותו. השנה את מוזמנת לבחור לקחת עוד אחריות על חייך.

אז נכון שלא תמיד בא לנו אבל אם תקדישי זמן- חמש דקות או שעתיים, זה לא משנה, לשבת ולהביא היום את תשומת לבך פנימה, לשים את האנרגיה שלך במה את מבקשת השנה. מה את מזמנת עבור עצמך. מה את משחררת מתוכך, שלא משרת אותך ואת העולם יותר. קחי לך רגע של הקשבה, דיוק ושימת כוונה. ותתחילי את השנה החדשה מתוך אחריות. אחריות על הגדילה שלך, הפעולות שלך, הבחירות שלך.

אם יש לך את הוייז'ן- הכניסי גם פעולות ברשימה הזו. אמרנו שגדי הוא פרקטי מאוד- השתמשי בתדר של הגדי כדי להכניס פעולות שיסייעו לך להגשים את כוונותיך.


כמו בכל חודש היום מתחיל, עם מולד הלבנה, מחזור ינואר של סדנת "הלבנה והמחזוריות הנשית". בכל חודש נפתחת סדנת זום, בת 4 מפגשים, בה אני מלמדת את הנשים (מזכירה להן יותר נכון) את חכמת המחזוריות שלהן. עד כמה אנחנו יכולות ללמוד מהמחזוריות שלנו. בעזרת מנדלת הלבנה שיצרתי, אנחנו חוקרות את הקשר בין המחזוריות הפנימית (מווסת עד ווסת) לבין הגוף-נפש-רוח שלנו. בכל מפגש אני מסבירה על התדר של כל שלב במחזוריות איך להשתמש בו כדי להתחבר לעוצמות שלנו, לכוונות שלנו, לעשייה שלנו. וכל זה מקביל למחזוריות הלבנה. כל סדנה מתחילה סביב מולד הלבנה וממשיכה בכל פאזה שלה, פעם בשבוע במשך מחזור שלם (מולד עד מולד). כי מחזוריות הלבנה מקבילה למחזוריות שלנו הנשים!

וכשלא נקבל יותר ווסת, כשהמחזוריות שלנו תפסק, נוכל להשתמש במחזוריות הלבנה כדי להמשיך ולפעול בסייקל שלנו.


מדי חודשיים בערך נפתחת קבוצה של "מחזוריות הלבנה וגיל המעבר" בה אני מלמדת את העבודה עם הסייקל, המחזוריות, של הלבנה. במפגשים אני מדברת רבות על גיל המעבר וקדם גיל המעבר כי זהו שער אדיר ואם נדע להשתמש בו נוכל לעבור לשלב הבא של חיינו ממקום מדויק ומלא עוצמה. כמה מתסכל שהמידע הזה לא נגיש לכל אחת! כמה חוכמה ועוצמה נלקחות מהנשים כשמתייחסים אל גיל המעבר כאל קמילה ודוחפים להן הורמונים כדי לעצור את התהליך המופלא, החשוב וכן- המאתגר הזה! כמה החלשה קורית בתרבות הפטריאכלית שאנו חיות תחתיה. טוב, אבל זה כבר למאמר אחר :-)

אם תרצי פרטים על הסדנאות כנסי לאתר שלי www.holistic.co.il


מאחלת לכן שנה מופלאה, מלאת אחריות וסמכות פנימית. מאחלת שתיבנו מבנים פנימיים חדשים מדויקים ויפהפיים.

גליה






bottom of page