top of page
Search

הורמוני גיל המעבר כשער לרוח


כולנו למדנו על פעילות ההורמונים וחשיבותם. אני רוצה לגלות לכם שיש להורמונים עוד תפקיד מאוד משמעותי והוא לא נלמד בשום מקום. במאמר אתייחס להורמונים מהזווית של ההתפתחות הנפשית והרוחנית בלבד.

ההורמונים הם מפתחות לטרנספורמציה, הם שער לרוח.

מוטמנים בנו שערים להתעוררות רוחנית. המפתחות להתעוררות הזו נמצאים בהורמונים שלנו.

אנחנו, כבני אנוש, מקבלים כמה וכמה הזדמנויות בחיים לעבור טרמספורמציה עמוקה, מוות ולידה. וכאן ההורמונים נכנסים לתפקיד.


בגיל ההתבגרות ההורמונים עושים אקטיבציה להתהליך של ההתבגרות הנפשית. המתבגר.ת ממש עובר.ת סוג של מוות ולידה מחדש. זהו מות הילדות ולידה שלו.ה כבוגר.ת.

האספקט הרוחני עדיין בוסרי ולכן בשלב הזה ההורמונים מתפקדים כמבשילים רגשית. מייצרים את תחושת הנפרדות של המתבגר.ת ומאפשרים את הגדילה הזו.

החומר הזה שזורם בגופנו בגיל ההתבגרות ממש מייצר את הגדילה הרגשית והנפשית שלנו. נכון שזה מדהים?

איזו מערכת מופלאה אנחנו! איזו טכנולוגיה מורכבת יש בתוכנו.

בזמן ההריון ולאחר הלידה האישה נולדת מחדש כאמא. גם כאן ההורמונים משחקים תפקיד חשוב.

גברים בגיל ארבעים מקבלים הזדמנות לניעור ובנייה של המהות הזכרית החדשה שלהם בעזרת ההורמונים.

אבל אני רוצה להתמקד כרגע בנושא הנוגע אלי אישית והוא גיל המעבר.


גיל המעבר

גיל המעבר הוא חתיכת מעבר. זהו טקס חניכה אל חכמה עמוקה מאוד. ההורמונים שמערבלים את כל הרגשות שלנו וממש מייצרים סערות ומטלטלים את כל עולמנו מזמינים אותנו להכנס אל תוך תהליך עמוק של מוות ולידה. של שינוי עמוק ומהותי. כניסה אל השלב החדש בחיים שלנו.

זוהי הזמנה להשיל את כל התפקידים שלקחנו על עצמנו ולטוות את המהות החדשה שלנו. ללא צורך להיות אף אחת. ללא צורך לספק אף אחד. האמהות הקדומות מזמינות אותנו להאזין להן ולחוכמתן ולהביא אותה לעולם. זוהי חניכה.

כדי לעבור אותה אנו צריכות לאפשר לעצמנו לקרוס פנימה, להשיל את כל הישן, לצלול אל השאול ולהתבונן לצללים שלנו בעיניים ואז נוכל לעלות משם עם עור חדש. נוכל להתעורר.

זו שהיתה ילדה, היתה אם וכעת היא בשלה להביא את חכמת החיים שלה ואת חכמתן של כל האמהות הקדומות לעולם. למענה ולמען כולם.

וכדי לעבור את החניכה הזו עלינו להתמסר. התמסרות עמוקה. לכל מה שעובר דרכנו. לכאב, לבלבול, לסערות, למים הגואים המוצאים דרכם החוצה דרך דמעות שלנו, לפחדים. להרפות לתוך כל זה ולתת לזה לעבור דרכנו. ללא כיווץ. ללא התנגדות.

המחזוריות החודשית שפעלה בנו, שוויסתה אותנו, נגמרת. וזה שומט את הקרקע תחת רגלינו ומאלץ אותנו לבנות קרקע חדשה. סדר פנימי חדש.

זה מצריך אומץ רב. אומץ להכנס פנימה לתוך המסע הזה ואומץ לאפשר לעצמנו את זה. לשים את התהליך הזה בראש סדר העדיפויות. לשים אותנו בראש סדר העדיפויות.

לא מלמדים אותנו את זה. אין לנו את האחות החכמה הגדולה שתגלה לנו את כל סודות גיל המעבר. בקושי מדברים על התסמינים הפיזיים והנפשיים של גיל המעבר בתרבות שלנו. בטח ובטח שלא נותנים מקום או מענה ברמה הרוחנית והרגשית.

וכל אישה בשלב הזה רצוי שיהיה לה ליווי בתהליך. מישהי להשען עליה. מישהי לשתף אותה. מטפלת או מלווה. אל תעברי את זה לבד.

זוהי הזדמנות ענקית להתעורר. ואם לא נעשה זאת נרדם. לימדו אותנו להרדם. כדי שלא נגלה את העוצמות האדירות שיש בנו כשאנחנו נולדות אל המהות של האישה החכמה.

זה לא אומר שלא יכולה להיות התעוררות רוחנית לאחר מכן. יש נשים שמבשילות לכך בשלב מאוחר יותר. זה לא יהיה בעזרת הדחיפה ההורמונלית אלא דרך אירוע מכונן. חיצוני או פנימי.


אני מלמדת נשים שהמחזוריות שלהן נגמרה או עומדת להסתיים ונמצאת בחוסר סדר כיצד לייצר להן מחזוריות חיצונית חדשה, דרך מחזוריות הלבנה. מכיוון שהמחזוריות של הלבנה מקבילה לשלנו הנשים. מכיוון שהיא משפיעה עלינו ועל המים שבגופינו. אנו יכולות להשתמש בה, להעזר בה לייצר סדר חדש בחיינו.

כל הפרטים על הידע שאני מעבירה בנושא נמצאים כאן.

בנוסף אני מלווה נשים באופן אישי במסע הזה המופלא. דרך שיחה ודרך מסעות חלימה ערה המאפשרים לנו גישה אל מקומות נוספים בתוכנו ואל ידע לא נגיש.


מאחלת לכולנו מעברים קלים בחיים

גליה




bottom of page