Galya Ravits Karpol

האלכימיה של הזכרי והנקבי ומעבר מחדלון לשגשוג

אז מה הקשר בין המשבר האקלימי, פורנוגרפיה, טראמפ, תרבות האונס לבין עבודה עם הלבנה?
art by cocorrina

בימים עברו (עוד לפני שנוצר הכתב) שלטה תרבות מטריאכלית. הנשים היו השליטות. ברגע שנכנסה הדת המונותאיסטית, המאמינה באל אחד, הנשים נדחקו על ידי התרבות הפטריאכלית, הגברים הפכו לשליטים. כחלק מהתהליך היה על הגברים להחליש את הנשים ולדכא את כוחן. לשם כך, למשל, הם רדפו ושרפו את הנשים המרפאות (והפכו למשך שנים רבות את הכינוי מכשפה למשהו שלילי, למרות שבמקור אינו כזה) ויחד איתן שרפו את כל הידע העתיק שהנשים נשאו עימן.

לכן הם הפכו את כוחו האדיר של דם הנשים למשהו טמא ומלוכלך. שהרי הדם שלנו הוא מקודש. זמן הווסת הוא זמן בה אנחנו בונות את עוצמתנו. וברגע שמתייחסים אליו כאל טמא מרחיקים אותנו מעוצמתו.

לכן אסרו על הנשים ללמוד קרוא וכתוד וניתקו אותם ממקורות רוחניים.

ישנן עוד אינספור דוגמאות...בכוונה אני נמנעת מלהכנס לרזולוציות עמוקות יותר של הסיפור הזה ואין ספק שיש כל כך הרבה עומקים ורבדים שאפשר להתייחס אליהם, אך לא כאן המקום.

כיום אנחנו חיות בעידן הנשלט ע"י גברים. גם כאשר הפמיניזם נכנס לתמונה לא השתנתה תמונת המציאות, מכיוון שהנשים הפמיניסטיות דרשו שיוויון לגברים והשיוויון הזה בעצם אמר- התנהגו כמו גברים בעצמכן. העיקרון הזה לא כלל בתוכו את השוני בין נשים לגברים. את החשיבה השונה, את החוזקות השונות ואת הצרכים השונים של גברים ונשים.

לאיכות הגברית יש היבטים כל כך חשובים ומשמעותיים להתקדמות של המין האנושי ועם זאת כשהיא יוצאת מאיזון, כמו כל דבר, היא מייצרת הרס.

בחוסר איזון, העוצמה הגברית הפכה לכוח משחית. מלחמות, ניצול, כוחניות ואלימות, תרבות האונס, ניצול משאבי כדור הארץ עד כלות.

כמו שאור השמש יכול להאיר ולחמם, כך הוא גם יכול לשרוף ולכלות.

קשה לנו לראות עד כמה אנחנו מושפעות מהתרבות הגברית. נולדנו לזה, ינקנו את זה משדי אימנו, אשר גם היא גדלה תחת אותה תרבות שלטת.

רק כשמתבוננים ברזולציות גבוהות יותר אפשר לראות כמה הנשים מדוכאות, מנוצלות. כמה כוחנו נחלש. כמה אנחנו מנותקות מהיכולות הגבוהות שלנו.

רובנו נולדנו לחיים נוחים סה"כ ולכן קל לנו לחיות את חיינו הקטנים ולא לראות. את האמת. אבל כשאנו מתבוננות בתמונה המלאה אפשר לראות את האמת.

כמה התרגלנו לחיות בתרבות בה נשיא אחת המעצמות הגדולות ביותר בעולם מואשם שוב ושוב בהטרדות מיניות וממשיך לכהן.

תרבות בה המנהיגים לא רק שאינם פותרים, אלא גם מעצימים, את המשבר האקולוגי אך ורק כדי לשמור על הונם האדיר.

תרבות בה החינוך של הגברים (הפורנוגרפיה כיום היא המורה לחינוך מיני) מלמד אותם להשתמש בנשים כבובות מין ולהשתמש בהן למען פורקנם המיני או לשם שעשוע.

תרבות בה הכח הוא העיקר ומי שיש לו יותר כוח הוא חזק יותר ולכן מותר ונכון לקחת בכוח מה רוצים.

תרבות בה מתייחסים לגוף האדם איברים איברים ולא כמכלול הוליסטי.

גם הגברים הם הקורבנות של התרבות הזו, לא רק הנשים. הגברים מתבקשים להתנתק מגוף הרגש שלהם, לבטל את הצדדים הרכים והמכילים בתוכם, כדי לשרוד בעולם אלים וכוחני.

שלא תטעו! גם התרבות המטריאכלית, הנשית, ששלטה בעבר הרחוק, פגעה בגברים ובנשים. גם אז היה חוסר איזון ורק האלמטים הנשיים שלטו ולא היה מקום לצדדים הזכריים, המובילים קדימה.

אבל תהיו אופטימיות. זה משתנה...

העידן הנוכחי

אנחנו נמצאות בפתחו של עידן חשוב ביותר. עידן בו אנו מתבקשים לאזן בין האיכויות הגבריות והנשיות ולעבוד באיזון עם שניהם.

עידן בו הגברים והנשים יכולים לשלוט ביחד בעולם ולקחת החלטות מאוזנות ומשותפות הלוקחות בחשבון את השלם. להתקדם תוך כדי שמירה על הקיים וכיבודו.

יותר ויותר נשים משמשות בתפקידי מפתח אך רובן עדיין פועלות מתוך תפיסת עולם זכרית (המאפשרת להן להתקדם בעולם הנשלט ע"י גברים). ראו, למשל, כמה אנגלה מרקל זכרית בהתנהלותה.

אך הנשים מתחילות להתעורר אל עוצמתן האדירה ורק עכשיו בודדות (בקנה מידה עולמי) מעיזות לקחת לעצמן את הזכות הזו על העוצמה שלהן.

זו הפעם הראשונה בהיסטוריה בה ראשת ממשלה (ני זילנד) מעיזה להגיע עם התינוק היונק שלה לעצרת האו"ם.

אבל התהליך רק בתחילתו. וזה לוקח זמן. כמו טיפות המטפטפות על הסלע. עוד טיפה ועוד טיפה ועוד טיפה, עד שתיווצר גומה בדופן הסלע והאלכימיה שתיווצר ברגע שהזכרי והנקבי יתאזנו תשנה לעד את מסלול האנושות מחידלון אל שיגשוג.

מה לך ולזה?

אבל אפשר לזרז את התהליך! כדי לזרז את התהליך עלינו להתעורר ולהעיר את אחיותינו. עלינו להתעורר אל העוצמות שלנו. אל הידע העתיק. הוא עדיין שוכן בתוכנו. הוא לא יכול היה להשרף עם המרפאות כי הוא נמצא. הוא נמצא בעומק מי הרחם שלנו, הנשים.

אני מפצירה בך להתחבר אל מי הרחם שלך. לעשות עבודה מקודשת עם הרחם שלך, עם דם הווסת שלך ולהביא אל חייך עוד ועוד מהעוצמה הגלומה בך, המחכה להתעורר. למען בנותיך, בנייך, אחיותיך ואחייך.

נכון שהיית רוצה שביתך ונכדתך יתהלכו בעולם בידיעה שהן שוות, עוצמתיות ומוגנות. היית רוצה את הזכות להלך בעצמך ביער בחושך ללא חשש? מתוך אמונה שאת מוגנת וכל אדם באשר הוא מכבד אותך ואת גופך.

אני יודעת שככל שיותר ויותר נשים יחשפו אל העוצמה שלהן ויתחילו לעבוד אתה, כל אחת מאתנו תהיה אדווה אשר תלך ותגדל ותקיף עוד ועוד נשים וגברים והעוצמה הזו תלך ותתפשט עד שבעוד שבעה דורות כל זה יהיה מובן מאליו. נשים וגברים יחיו בהרמוניה ובכבוד אל העוצמה אחד של השנייה. מתוך הבנה שהעוצמה שלנו שונה, האיכות שלה שונה. ואין פחותה או מוגברת. כל עוצמה יש לה איכות חשובה והכרחית ויחד העוצמה הגברית והנשית מהדהדות אחדות. אחדות בעולם השניות.

זהו המסע אליו התחייבתי בשנה הזו. זו הסיבה שבכל חודש בחודשו אני נודדת ממקום למקום בארץ ומעבירה תחת כל לבנה מלאה את מלאה את סודות חכמת הלבנה. זו הסיבה שאני מעבירה את מעגלי העבודה אונליין. העבודה עם הלבנה (האיכות הנשית העוצמתית ביותר) היא שער להתחבר אל העוצמות הפנימיות בתוכך.

אם את רוצה עוד מידע על הסדנאות שלי את מוזמנת לבדוק בדף הסדנאות או ליצור אתי קשר ישירות דרך צור קשר באתר.

מאחלת לנו מעבר מהיר אל העידן האחדותי.

גליה