top of page
Search

העכבישה טווה את קורי המציאות


תמונה מפינטרסט. לא מצאתי את שם האמן/נית

הלבנה מביאה אתה הרבה דיוקים בימים אלו. האור שלה הולך וגדל בכל יום. היכולת שלנו לראות, ממש לראות בבהירות, גדלה. אלו ימים של שיעורים וסגירת מעגלי קארמה. חלק מהשיעורים יכולים להגיע עם הרבה כאב וחלק עם הרבה שמחה והתפעמות.

אנו למדנו לסווג את השיעורים, את חוויות החיים, כטובות או רעות. כרצויות או לא רצויות. מדוע?

רגע נלך אחורה לשיעור לא פשוט שהיה לך בעבר. כמה למדת ממנו. כמה גדלת מתוכו. האם היית מוותרת עליו? או שמא השיעור היה חשוב ואפילו קריטי לגדילה שלך? האם ישנם שיעורים החוזרים שוב ושוב בחייך? אם כן, זוהי קריאה להקשיב לשיעור וליישם שינוי הכרחי כדי שיסתיים ולא יחזור שוב. כמה חוכמה יש במנגנון הזה! אם נכשלנו בשיעור אנחנו מקבלות הזדמנות לעבור אותו שוב. ובניגוד לבתי הספר, אלו שיעורי בחירה. בידינו הבחירה אם לפתור אותם או לא.

זה גאוני! הבריאה מופלאה! והיא כל כך לא פרסונלית (אישית). היא לא מבדילה בין אדם לרעהו. כולנו עוברים את השיעורים שלנו, שוב ושוב, עד שנגדל מהם.

ישנם ימים בהם הצעיף דקיק וניתן ממש לחוש רבדים מעודנים יותר של הקיום שלנו. עכשיו זהו הזמן להטות אוזן ולהקשיב. ההקשבה היא לא באוזן של הגוף הפיזי שלנו. ההקשבה היא דרך הכלים שניתנו לנו להאזין דרכם לצלילים המעודנים יותר של הקיום שלנו. יש בגופנו אנטנות (בלתי נראות לרוב) בעזרתן אנחנו קולטים את המידע. אם ננקה את האנטנות ונכוונן אותן נצליח לשמוע טוב יותר. אולי אפילו נשמע את העכבישה טווה את קורי המציאות שלנו. נחזה באבני הדרך אשר היא טווה עבורנו. ואז נוכל לבחור טוב יותר את התנועות הבאות שלנו.

חלק מ"איברי החישה" הללו: בכתר שלנו, במרכז הגולגולת שלנו (איזור בלוטת האיצטרובל), בלב שלנו וברחם שלנו.

אני יודעת שזה יכול להשמע מוזר. הרי מעולם לא לימדו אותנו על האיברים האלו בבית הספר וההורים שלנו לא דיברו עליהם. רופאים מעולם לא התייחסו אליהם בבדיקות גוף. כל כך הורגלנו שהגוף שלנו הינו הגוף הפיזי בלבד שאנו רואים. ובכן, היום כבר אפילו המדע מודה שרב הנסתר על הגלוי...אז בואו ננסה להתחיל לחוש את האיברים הללו. בעזרת הכוונה שלנו בלבד בתור התחלה. ככל שתשימו יותר כוונה כך האיבר יהפוך ליותר ויותר מורגש.

אני מניחה כאן לינק למסע חלימה ערה שיכול לעזור לכן (ולכם) לכייל ולנקות ולכוונן את האיברים הללו, הבלתי נראים. זו פעם ראשונה שאני מעלה לרשת מסע שלי. את המסע הזה העברתי בקורס האונליין של מעגל העבודה עם הלבנה, ממש לפני כמה ימים. הוא מרגיש לי חשוב וחיוני לימים אלו ולכן אני פותחת אותו עבורכן.


bottom of page