top of page
Search

הלבנה החדשה של השנה החדשה


*המאמר נכתב בלשון נקבה אך מכוון לשני המינים. ובסוף המאמר יש גם הפתעה לגברים :-)

בראש השנה תיוולד לבנה חדשה ומשמעותית. כמו שכתבתי בעבר, כשאנחנו מבינים את התדר של הלבנה (וכלל גרמי השמיים) בזמנים משמעותים, אנחנו יכולים לעבוד אתם. זה כמו לבחור לתפוס גל בים כדי להתקדם עם הזרם או לתת לגלים לערבל אותנו כשאנו פאסיביים.


אז מה מביאה הלבנה החדשה של השנה החדשה?

הלבנה הזו מביאה משהו מאוד מעניין.

הלבנה במזל בתולה מביאה אתה פרקטיות, מעשיות, קירקוע, שליטה ועם זאת רצון לשינוי פרודוקטיבי, דחף להרפתקאה חדשה.


מצד שני יש זהו זמן בו אסטרואיד בשם נסוס מאוד פעיל. נסוס קשור להעברה הבין-דורית הקשורה לטראומות, לפצעים שאנחנו סוחבות מזה דורות וגלגולים. פצעי אמהותינו ואבותינו שירשנו ושימרנו.

נסוס יכול להפעיל אצלנו את תחושת הקורבן, המיעוט, הנרדף. הפצעים העמוקים, הנשמתיים שלנו, יכולים לקבל תשומת לב ולהעלות כאב אל פני השטח.


נסוס הוא בעצם אסטרואיד ריפוי השושלת. אנחנו יכולות להשתמש בתדר שהוא מביא כדי לייצר תהליך של ריפוי או לפחות הכרה (שלב ראשון וחשוב מאוד בתהליך הריפוי). אי אפשר לייצר ריפוי מבלי להפגש עם הדבר אותו אנו רוצות לרפא. לתת לו מקום. להכיר בו. רק משם יתחיל תהליך ריפוי אמיתי.


אני מזמינה אותנו להשתמש בשילוב של האנרגיה של בתולה ושל נסוס. להשתמש ברצון בשינוי ולצאת להרפתקאה של ריפוי הפצעים הנשמתיים שלנו. אפשר להשתמש בשער השנה החדשה לשם כך.

אין כמו שנה חדשה כדי להניח כוונה ותפילה.

מהן הכוונות שלך לשנה החדשה? מה היית רוצה לברוא השנה? מה היית רוצה לבער השנה?


האנרגיה של ראש השנה היא אנרגיה חשובה. זהו שער. וכדאי להשתמש בו. זהו שער לכוונות שלנו, לבקשות שלנו. בואו נוביל את עצמנו במקום להיות מובלות באופן פאסיבי על ידי גלי החיים.

כתבתי בעבר מאמר על נושא הזה של כוונה ואיך לכוון אותה. ניתן לקרא על כך כאן.


אני בוחרת לעבוד עם נסוס מעצם עבודתי עם נשיות מקודשת. זוהי עבודת ריפוי אישית וקולקטיבית. עבודה איטית ועדינה המצריכה סבלנות כי את השינוי וההשפעה בשדה הקולקטיבי שלה נראה כשמסה קריטית של נשים יעברו תהליך ריפוי. כי כל אישה שמרפאה את פצעי נשמתה הנשית היא עוד אדווה בים. אדווה של אישה המסכימה לחיות בעוצמה שלה ולא נופלת יותר לבורות הפטריאכליות. זו אישה שמרפאה עצמה ודרך כך מרפאה את בנותיה, מרפאה את בניה, את בני/בנות הזוג שלה.

עוד טיפה עוד טיפה עד שיווצר ים. יש אימרה אינדיאנית שאומרת שבכל פעולה שלנו אנחנו צריכים לחשוב איך היא תשפיע שבעה דורות קדימה. כל ריפוי שלכן את עצמכן ישפיע שבעה דורות קדימה. ואחורה (פיזיקה קוונטית).

כשנרפא את הפצעים העמוקים האלו, של הנקבי והזכרי, הם לא יעברו לבנינו ובנותינו. וילדינו יזכו לחיות לגמרי בעולם החדש, שאת יסודותיו אנחנו כבר מניחים בימים אלו, אני מאמינה.


בהמשך תמצאו את הפעילויות הקרובות שלי. כולן קשורות לריפוי האישי והקולקטיבי.

וגברים יקרים!!! הפעם יש לי גם סדנה מהממת עבורכם! אחרי הרבה בקשות מגברים ותחושה שהם מקופחים נולדה סדנה עבורם, לאחר שהתבשלה הרבה זמן ברחם שלי. אני מאחלת לכולנו שנה של ריפוי עמוק ובנייה של העולם החדש עבור כולנו.

חיבוק.

גליה

 







bottom of page