Galya Ravits Karpol

זמן הדם והחזון הפנימי

Art by Debra Bernier

מאז ומעולם אנחנו הנשים מדממות חודש בחודשו. בעבר הרחוק, כשהסודות עדיין נלחשו מאם לבת, נשתמרה עבודת הקודש של זמן הדם הנשי.

מאז שעלתה התרבות הפטריאכלית הידע הזה נדחק והושכח וזמן הדם הפך למשהו טמא, מלוכלך, שנדרש להסתירו, להתבייש בו.

כיום הידע העתיק הזה חוזר לאיטו אל המודעות ונשים מעיזות להשתמש במילה ווסת (במקום מחזור- מילה מכובסת לווסת). נשים רבות מבקשות את הידע הזה. נשים רבות מפסיקות לשים פקק בצורת טמפון ומוכנות להתחבר אל הדם המקודש הזורם מהן. דם המכיל חומרי הזנה עשירים מאין כמותם, דם המאפשר היתנקות עמוקה של הגוף והנפש, דם המפרה את האדמה.

זמן הדם הוא זמן חיבור לחזון.

בעבר הגברים האינדיאנים היו עולים אל ההר, ללא מים ואוכל, ללא הגנה או חברה ויושבים שם לבדם, כדי למצא את חזונם- וויז'ן קווסט.

והנשים לא. מכיוון שלנשים יש את זמן הדם שלהן. הן לא צריכות לעלות אל ההר ולצום. הן צריכות להתחבר פנימה בימי הדם שלהן. נולדנו עם מנגנון מופלא. מנגנון המאפשר לנו בכל חודש בחודשו להתחבר אל החזון שלנו, אל העוצמה שלנו.

בחברה מתוקנת, אישה צריכה לקבל 2-3 ימי חופש בזמן הווסת שלה, בתשלום. כשהאנשים יבינו שכשאישה מתחברת, נחה, מתנקה בימי הווסת שלה, היא תהיה מלאת עוצמה ומלאה בהשראה אשר תשפיע לטובה גם על העבודה שלה וגם על העובדים האחרים.

יותר ויותר נשים מתעוררות לקריאה לשבור את ההעברה הבין דורית ולאפשר לבנותיהן חוויה טובה ומיטיבה בהקשר לווסת שלהן. טקסי מעבר אם ובת הם דרך מופלאה לשבור את השרשרת הבין דורית ולתת לבנותינו חווייה בריאה וחיבור בריא ומזין עם זמן הווסת שלהן והמחזוריות כולה.

המחזוריות המופלאה שלנו הינה כלי עבודה יעיל וגאוני כשלומדים לעבוד אתה נכון. קבלנו מערכת מופלאה של מחזוריות מעגלית של גדילה ושחרור אבל הידע נשכח. ויותר מכך, למדנו שהמחזוריות שלנו הינה פסולה, שלילית. הדעה הרווחת שהאישה היא הפכפכה נובעת מאי הבנה עמוקה לגבי השוני במערכת ההפעלה הזכרית והנשית. לנשים מחזוריות חודשית (עם הלבנה) ולגברים מחזוריות שנתית (עם השמש).

זמן דם הוא זמן מנוחה, יצירה, הזנה, התכנסות, פרישה ממירוץ החיים.

כשאנחנו לא מאפשרות זאת לעצמנו (כן, זה לא פשוט בעידן בו אנו חיות) אנחנו מתמלאות תסכול והתסכול הזה מתבטא בין השאר בתסמונת הקדם וסתית. כשנשים נותנות לעצמן את הרשות להשתמש נכון בזמן זה, תופעות העצבנות של טרום המחזור פוחתות ונעלמות. כשאנחנו נותנות לעצמנו את מה שטבעי למבנה שלנו נוצרים הרמוניה ושקט פנימי.

גם אם אין אפשרות לקחת יום חופש, נסי לקחת לך כמה שעות "אוף". לפרוש לכמה שעות מהיומיום. לנוח, לכתוב, ליצור, למדוט. רק כמה שעות כאלו, ביום הדימום העיקרי, יעש שינוי אדיר בכל החווייה שלך. בימים אלו ובכל החודש. מכיוון שזהו זמן ההזנה של הבטריה שלנו! בזמן הווסת המנוחה מאפשרת לנו להטען אנרגטית בצורה כזו שתשפיע על משק האנרגיה שלנו בכל החודש.

נפלה בידי הזכות למרחב מרפא קסום ואני מזמינה נשים החשות את הקריאה לחיבור אל העוצמה שלהן, לבוא בזמן הווסת שלהן אלי לסשן מרוכז של שעתיים עד שלוש שעות (או לחלק את זה ליומיים אם את מגיעה מרחוק ונשארת לישון בסביבה). זמן של הזנה, צלילה פנימה, ריפוי ומנוחה בהנחייתי.

המרחב נמצא במצפה רמון. מקום של קסם וריפוי.

כולי תפילה שכל הנשים יוכלו לאפשר לעצמן זמן הזנה ומנוחה בימי הדם שלהן. זמן זה כל כך חיוני לבריאותנו הפיזית, הנפשית והרוחנית.

באהבה,

גליה